Har du en frisørsalon og vil udvide med en webshop? Shoporama er et godt dansk valg til en meget fair pris.
Ved Shoporama har du to muligheder: At afregne et fast beløb hver måned eller at afregne en procentdel af din omsætning. Det betyder, at hvis du har måneder i din off-season, hvor der ikke bliver solgt noget i din webshop, så koster det ikke noget.
Det her skal du have styr på, når du åbner webshop til din frisørsalon
Du skal have en indløsningsaftale for at kunne modtage betaling online. Det er for at sikre dine kunders betaling. Vi har lavet en guide, der guider dig igennem det.
Læs mere herHar du en frisørsalon, har du sikkert allerede et domæne. Du kan lægge din shop på et dit domæne eller på et subdomæne. Sanne Brandi har sin frisørsalon på sannebrandi.dk og sin shop på shop.sannebrandi.dk. Læs vores guide om domænerne her
Læs mere herDu kan vælge mellem flere forskellige designs. Vi har allerede en flot og Google-venlig skabelon klar til frisører. Den kan du få kvit og frit til brug på Shoporama. Klik på linket her for at se den.
Se frisør skabelonen herDu skal have en form for fragtaftale eller løsning.
Læs her hvordan du kommer i gang med fragtDet er en god idé at lade kunderne skrive anmeldelser af hårprodukterne. Det øger troværdigheden og købelysten, når de kan se, at et produkt har fået 5 stjerner.
Din webshop indsamler automatisk anmeldelserne. Du kan indstille webshoppen til automatisk at sende en email og bede kunden om at anmelde de produkter, hun har købt.
Du kan oprette en kundeklub, så dine kunder kan opspare point, når de handler hårprodukter i din webshop. Når de har samlet point nok, kan de bruge dem til at købe med.
Du bestemmer selv, hvor mange point, et salg skal give og hvad der kan købes for disse point.
En kundeklub kan øge loyaliteten ved dine kunder.
Der er flere integrationer med økonomisystemer i din webshop. De fleste danske frisører bruger enten Dinero eller E-conomic og der er integration med begge i Shoporama. Brug tiden på noget sjovere end bogføring.
Det er nemt at lave en pakke med 3,4 eller flere produkter såsom en shampoo, en balsam og conditioner.
Fordelen for dig er at du øger dit salg og fordelen for din kunde er, at de får lidt rabat og får alle de produkter, de har brug for.
Du kan nemt lave blogindlæg om, hvordan man f.eks. laver en bestemt frisure og hvilke produkter, du har brugt til det. Der ud over kan du nemt inkludere de produkter, der er brugt, i blogindlægget.
Det er en god måde at få flere besøgende i din webshop på, da søgemaskinerne elsker et godt blogindlæg.
Når du inkluderer produkter i dit blogindlæg, er det nemt for dine besøgende at købe præcis dét, de skal bruge til at skabe netop den frisure eller effekt, som du beskriver i blogindlægget.
Det er en god idé at lade kunderne skrive anmeldelser af hårprodukterne. Det øger troværdigheden og købelysten, når de kan se, at et produkt har fået 5 stjerner.
Din webshop indsamler automatisk anmeldelserne. Du kan indstille webshoppen til automatisk at sende en email og bede kunden om at anmelde de produkter, hun har købt.
Du kan oprette en kundeklub, så dine kunder kan opspare point, når de handler hårprodukter i din webshop. Når de har samlet point nok, kan de bruge dem til at købe med.
Du bestemmer selv, hvor mange point, et salg skal give og hvad der kan købes for disse point.
En kundeklub kan øge loyaliteten ved dine kunder.
Det er nemt at lave en pakke med 3,4 eller flere produkter såsom en shampoo, en balsam og conditioner.
Fordelen for dig er at du øger dit salg og fordelen for din kunde er, at de får lidt rabat og får alle de produkter, de har brug for.
Du kan nemt lave blogindlæg om, hvordan man f.eks. laver en bestemt frisure og hvilke produkter, du har brugt til det. Der ud over kan du nemt inkludere de produkter, der er brugt, i blogindlægget.
Det er en god måde at få flere besøgende i din webshop på, da søgemaskinerne elsker et godt blogindlæg.
Der er flere integrationer med økonomisystemer i din webshop. De fleste danske frisører bruger enten Dinero eller E-conomic og der er integration med begge i Shoporama. Brug tiden på noget sjovere end bogføring.
år du inkluderer produkter i dit blogindlæg, er det nemt for dine besøgende at købe præcis dét, de skal bruge til at skabe netop den frisure eller effekt, som du beskriver i blogindlægget.Du er velkommen til at sende os en mail