Bestil opringning

Udfyld formularen, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Nødsituation

Ved akutte situationer eller nedbrud kan du sende en SMS til vores vagttelefon

Vagttelefon (kun SMS)

+45 29 70 15 95

Send en SMS med følgende information:

  • Dit navn og webshop
  • Beskrivelse af problemet
  • Dit telefonnummer for tilbageringning

Bemærk: Denne service er kun til kritiske situationer hvor din webshop er nede eller har alvorlige problemer. For almindelig support, brug venligst vores normale supportkanaler.

Dobbelt opt-in

Med dobbelt opt-in er du sikker på, at de der tilmelder sig dit nyhedsbrev, også er reelle tilmeldinger

Indenfor tilmeldinger af nyhedsbrev er der to muligheder:

  • Single opt-in
  • Dobbelt opt-in

Den første løsning fungerer ved, at du på en hjemmeside indtaster din email adresse i et tilmeldingsfelt og klikker "Tilmeld" og så er du tilmeldt nyhedsbrevet. Det er den klassiske model.

Desværre var der folk, der tilmeldte andre mennesker til nyhedsbreve og der var virkeligt mange bots, der udfyldte den slags formularer. Så man fik en masse bots på sin email liste og man fik en masse sure modtagere af nyhedsbrevet. Det var ikke så hensigtsmæssigt.

Derfor blev dobbelt opt-in opfundet. Her starter tilmeldingen på samme måde, men man er ikke umiddelbart tilmeldt nyhedsbrevet. Som det allerførste efter tilmeldingen, får personen en email. Mailen indeholder et link, de skal klikke på for at bekræfte, at de vil tilmeldes nyhedsbrevet. Hvis de klikker på linket, så ved man, at den person, der har tilmeldt sig nyhedsbrevet også har kontrol over indbakken. Så de bekræfter, at det var dem, der tilmeldte sig i første omgang.

Dobbelt opt-in er normalt noget du slår til ved din ESP (altså nyhedsbrevsservicen). Hvis du aktiverer dobbelt opt-in, sikrer du dig, at du får reelle tilmeldinger og du slipper helt for bots.

Ulempen ved dobbelt opt-in er, at nogen ikke er klar over at de skal bekræfte det. Derfor får de det ikke gjort og du går dermed glip af nogle reelle tilmeldinger til dit nyhedsbrev.

Vi kender online markedsføring i Shoporama

Vi har selv arbejdet med online markedsføring i flere årtier. Vi har som det eneste shopsystem i landet talt flere gange på konferencer som Marketingcamp, SEOday, Shopcamp, Digital Markedsføring, E-commerce manageren, Ehandelsdagen, Web Analytics Wednesday og mange flere steder.