Sticky bar

Her kan du se eksempler på, hvad en sticky bar er og hvad du kan bruge den til

Support-billede
Af Vadskær
mere end 2 uger siden
Ca. 1 minutter

Det sker med jævne mellemrum, at du har brug for at kommunikere noget vigtigt ud til dine besøgende. Det kan være, at der er fri fragt, at dine varer kan nå frem inden juleaften, at du starter udsalg eller andet, som kan øge din konverteringsrate.

Den information kan jo stå alle mulige steder, men for at sikre at så mange som muligt ser den, er det oplagt at benytte en sticky bar.

En sticky bar "sidder fast" – deraf navnet "sticky". Det betyder, at selvom brugeren scroller ned, så er din bar med information stadig synlig. Du kan se et eksempel i gif'en herunder.

Gif med sticky bar

Når du bygger din webshop, kan det være en god idé at have en feature, hvor du kan aktivere og deaktivere din sticky bar.

Vi kender online markedsføring i Shoporama

Vi har selv arbejdet med online markedsføring i flere årtier. Vi har som det eneste shopsystem i landet talt flere gange på konferencer som Marketingcamp, SEOday, Shopcamp, Digital Markedsføring, E-commerce manageren, Ehandelsdagen, Web Analytics Wednesday og mange flere steder.

Dette website bruger cookies

Vi benytter cookies til at tilpasse indhold og annoncer, vise sociale mediefunktioner, og analysere vores webtrafik.

Oplysninger om din brug af vores hjemmeside deles også med vores partnere inden for sociale medier, annoncering, og analyse, som kan kombinere dem med andre data fra dine interaktioner med deres tjenester.

Læs mere om vores cookies