Landingssider – ét af Shoporamas stærkeste kort


Som webshop ejer har du typisk mange kategorier til din produkter.


Forestil dig, du sælger vin. Du har rødvin, hvidvin og rosé. Du har bl.a. vin fra Frankrig, Spanien og Italien.

Du har sågar også vinen opdelt i de forskellige vindistrikter i de lande.


Du har bla. vin på Malbec druen, Syrah druen og på Zinfandel druen.


Du har vin fra årgang 2000,2001,2002 etc.




Dét i sig selv er mange kategorier. Men for at få flest muligt besøgende fra søgemaskinerne, vil du også gerne lave kategorier med "Rødvin fra Frankrig" eller "Fransk rødvin årgang 2001" eller "Zinfandel rødvin".


Det vil være et kæmpe arbejde at oprette og vedligeholde alle disse kategorier. Derfor har vi lavet landingssider, som reelt er "dynamiske kategorier". Dvs. det er kategorier, der ændrer indholdet.


I traditionelle kategorier sidder shopejeren selv og fylder produkter i og fjerner dem igen. Men i vores landingssider sætter du nogle regler op. En regel kunne være "alle produkter, der både ligger i kategorien Frankrig og i kategorien Malbec og i kategorien rødvin". Så vil Shoporama tage alle de produkter, der ligger i alle tre kategorier og samle i en ny kategori. Det gør dit arbejde noget nemmere.


Specielt i tilbudskategorien


Den største hjælp kommer næsten, når du har en "kategori" med nedsatte varer. For du skal ikke længere fjerne et produkt fra "tilbudskategorien". Du har blot opsat din landingsside til at tage alle varer, der er nedsat. Så når du fjerner tilbudsprisen på en vare, så fjerner vi den fra kategorien. Smart ikke?




Med landingssider får du:



  • Meget mindre vedligeholdelse

  • Mere specifikke "kategorier", som både dine brugere og søgemaskinerne elsker

  • Halvautomatiseret din opbygning – sæt det op én gang og lad Shoporama passe indholdet


Landingssider er ikke raketvidenskab, men det er en funktion, der mangler i langt de fleste shopsystemer. Så vi er stolte over, at tilbyde dig denne funktion.

Læs mere om:

Copyright 2021 Shoporama