Bestil opringning

Udfyld formularen, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Nødsituation

Ved akutte situationer eller nedbrud kan du sende en SMS til vores vagttelefon

Vagttelefon (kun SMS)

+45 29 70 15 95

Send en SMS med følgende information:

  • Dit navn og webshop
  • Beskrivelse af problemet
  • Dit telefonnummer for tilbageringning

Bemærk: Denne service er kun til kritiske situationer hvor din webshop er nede eller har alvorlige problemer. For almindelig support, brug venligst vores normale supportkanaler.

Chargeback gebyr

Læs her, hvad et chargeback gebyr omhandler

Hvis en person får stjålet sit kreditkort og kortet benyttes til handel på din webshop, så bliver beløbet trukket fra personens konto.

Personen gør naturligvis indsigelser til sin bank og får pengene ført tilbage. Det er et såkaldt chargeback.

For at føre pengene tilbage vil indløseren tage et gebyr og dette gebyr bliver kaldt et chargeback-gebyr.

Desværre kommer gebyret til at lande på dine skuldre selvom du er 100% uskyldig i ugerningen. Derfor føles det også som et meget unfair gebyr at skulle betale. Ofte har du som webshop ejer jo også afsendt en vare, så du bliver reelt dobbelt-straffet økonomisk.

Heldigvis har 2-faktor betalinger (som f.eks. 3D secure) minimeret andelen af online svindel og antallet af chargeback gebyrer.

Vi kender online markedsføring i Shoporama

Vi har selv arbejdet med online markedsføring i flere årtier. Vi har som det eneste shopsystem i landet talt flere gange på konferencer som Marketingcamp, SEOday, Shopcamp, Digital Markedsføring, E-commerce manageren, Ehandelsdagen, Web Analytics Wednesday og mange flere steder.