Bestil opringning

Udfyld formularen, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Nødsituation

Ved akutte situationer eller nedbrud kan du sende en SMS til vores vagttelefon

Vagttelefon (kun SMS)

+45 29 70 15 95

Send en SMS med følgende information:

  • Dit navn og webshop
  • Beskrivelse af problemet
  • Dit telefonnummer for tilbageringning

Bemærk: Denne service er kun til kritiske situationer hvor din webshop er nede eller har alvorlige problemer. For almindelig support, brug venligst vores normale supportkanaler.

Hvor og hvornår får jeg mine penge?

Hvor lang tid går der, inden jeg får udbetalt mine penge fra de salg, jeg har i min webshop

Læsetid: ca. 1-2 minutter

Der går lidt tid, fra du trykker "Hæv penge" eller "Skift til sendt" i din webshop eller ved dit betalingsgateway (f.eks. Quickpay) og til pengene kan ses på din konto.
Tidsrummet er forskelligt afhængigt af hvilken korttype (Dankort, Mastercard etc) din kunde har betalt med, samt hvilken aftale du har i din indløsningsaftale med f.eks. Bambora, Nets, Teller.
Du skal derfor kontakte dem, du har indløsningsaftale med, for at høre, hvor lang tid der går, inden pengene står på din konto. Normalt går der mellem 2-30 dage afhængigt af din aftale. 

Hvilken konto bliver pengene sat ind på?

Da ud ansøgte om en indløsningsaftale, angav du hvilken konto, du vil have pengene ind på. Det er denne konto, som pengene går ind på.
Hvis du har brug for at ændre denne, er du nødt til at kontakte Nets / Teller / Clearhaus eller hvor du har din indløsningsaftale.