Fejl i overførsel til GLS

Får du fejlen "not allowed to generate shipments", når du overfører til GLS, så er løsningen her

Support-billede
Af Morten Vadskær
for mere end 2 uger siden
Ca. 1-2 minutter

Hvis din overførsel til GLS fejler, kan det skyldes flere ting. Du kan prøve dette:

"not allowed to generate shipments"
Hvis du klikker på "ordrekø" og ser teksten "not allowed to generate shipments", så er det fordi, du ikke har muligheden tilføjet dit kundenummer. Du skal ringe til GLS IT på tlf. 76331235. Det tager dem ét minut at tilknytte det til din løsning.  

Dette website bruger cookies

Vi benytter cookies til at tilpasse indhold og annoncer, vise sociale mediefunktioner, og analysere vores webtrafik.

Oplysninger om din brug af vores hjemmeside deles også med vores partnere inden for sociale medier, annoncering, og analyse, som kan kombinere dem med andre data fra dine interaktioner med deres tjenester.

Læs mere om vores cookies