Hvilke templates bruges til hvilke mails?

Support-billede
Af Morten Vadskær
for mere end 2 uger siden
Ca. 1-2 minutter

Shoporama bruger nedenstående templates når der sendes mails:

in_stock_mail.html

Bruges hvis dine kunder har tilmeldt sig en e-mail når en vare kommer på lager igen.

after_purchase.html

Bruges hvis man vil sende en e-mail til ens kunder nogle timer efter de har gennemført et køb.

basket_mail.html

Bruges hvis man vil sende en e-mail til kunder der har lagt produkter i kurven, men ikke gennemført købet endnu.

invoice.html

Denne template indeholder ordrebekræftelsen.

invoice_dropshipping.html

Samme som invoice.html bare til dropshipping-adresserne. Hvis man bruger dropshipping.

order_sent.html

Indeholder den e-mail der sendes når ordren markeres som sendt.

order_credit.html

Indeholder den e-mail der sendes når der oprettet en kreditnota.

payment_mail.html

Hvis man vil sende en mail hvis der mangler betaling.

product_review_mail.html

Bruges til at opfordre ens kunder til at efterlade produktanmeldelser.

user-reset-password-mail.html

Bruges til "glemt password" ifbm. brugerlogin.

user-welcome-mail.html

Velkomstmailen når en kunde registrerer sig.

Generelt om mails

En mail-template er opbygget på denne måde:

<{if $subject}>
Her står emnet
<{else}>
Her er selve mailens indhold
<{/if}>

Dette website bruger cookies

Vi benytter cookies til at tilpasse indhold og annoncer, vise sociale mediefunktioner, og analysere vores webtrafik.

Oplysninger om din brug af vores hjemmeside deles også med vores partnere inden for sociale medier, annoncering, og analyse, som kan kombinere dem med andre data fra dine interaktioner med deres tjenester.

Læs mere om vores cookies