Bestil opringning

Udfyld formularen, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Nødsituation

Ved akutte situationer eller nedbrud kan du sende en SMS til vores vagttelefon

Vagttelefon (kun SMS)

+45 29 70 15 95

Send en SMS med følgende information:

  • Dit navn og webshop
  • Beskrivelse af problemet
  • Dit telefonnummer for tilbageringning

Bemærk: Denne service er kun til kritiske situationer hvor din webshop er nede eller har alvorlige problemer. For almindelig support, brug venligst vores normale supportkanaler.

Send emails til kunder, der har købt et bestemt produkt

Sådan sender du mails fra Shoporama til kunder, der har købt et bestemt produkt

Læsetid: ca. 1-2 minutter

Vil du sende mails til de kunder, der har købt et bestemt produkt, så kan du følge denne guide:

  1. Klik på "Produkter" øverst i menuen

  2. Søg det produkt frem, som du vil sende mails til kunder af

  3. Under kolonnen "Solgt" ser du et tal. Der kan du se, hvor mange du har solgt. Klik på det tal. 

Nu får du en liste over alle de ordrer, der indeholder det produkt. Markér alle de, du vil sende en mail til og scroll ned i bunden. Her klikker du på "Send e-mail".

Nu får du mulighed for at udfylde emnelinje og mailens indhold. Når du har skrevet din mail, så klikker du "Preview emails". Så får du vist hver enkelt mail (så du f.eks. får kundens fornavn ind, hvis du har brugt den funktion). 

Når du er tilfreds med mailen, så scroller du ned i bunden og klikker "Send e-mails". 

Voilá – mails til kunderne.