Bestil opringning

Udfyld formularen, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Nødsituation

Ved akutte situationer eller nedbrud kan du sende en SMS til vores vagttelefon

Vagttelefon (kun SMS)

+45 29 70 15 95

Send en SMS med følgende information:

  • Dit navn og webshop
  • Beskrivelse af problemet
  • Dit telefonnummer for tilbageringning

Bemærk: Denne service er kun til kritiske situationer hvor din webshop er nede eller har alvorlige problemer. For almindelig support, brug venligst vores normale supportkanaler.

Hvilke mails har min kunde modtaget fra min shop i forbindelse med ordren?

På den enkelte ordre, kan du se, hvilke mails Shoporama har sendt til kunden

Læsetid: ca. 1-2 minutter

I forbindelse med en ordre har din kunde modtaget nogle transaktionelle mails som f.eks. ordrebekræftelsen og at ordren er sendt. For at se, hvilke mails Shoporama har sendt til din kunde skal du gå ind under menupunktet "Ordrer".
Ud for den enkelte ordre finder du en blyant. Klikker du på den, kan du scrolle ned i bunden. Her finder du punktet "Mails på ordren". Her er en oversigt over de mails, som er sendt fra Shoporama.

Klikker du på "Vis" vil du se mailens indhold.

Bemærk, at services som Clerk, HelloRetail, MailChimp også kan have sendt mails til kunden, hvis du har sat sådanne services op.