Bestil opringning

Udfyld formularen, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Nødsituation

Ved akutte situationer eller nedbrud kan du sende en SMS til vores vagttelefon

Vagttelefon (kun SMS)

+45 29 70 15 95

Send en SMS med følgende information:

  • Dit navn og webshop
  • Beskrivelse af problemet
  • Dit telefonnummer for tilbageringning

Bemærk: Denne service er kun til kritiske situationer hvor din webshop er nede eller har alvorlige problemer. For almindelig support, brug venligst vores normale supportkanaler.

Hvordan fungerer E-conomic integrationen

Her har vi forsøgt at forklare, hvordan E-conomic integrationen med Shoporama fungerer.

Læsetid: ca. 1-2 minutter

Hvordan integrationen fungerer er afhængigt af, hvordan du indstiller den. Men her har vi beskrevet, hvilke muligheder der er for indstillingerne. 

Hvornår overføres ordren til E-conomic?

Du kan vælge, om ordren skal overføres når den er betalt eller når den skifter ordrer til sendt. 

Hvilken debitor bliver salget bogført på?

Du kan oprette en debitor i E-conomic, som du f.eks. kalder "Webshop kunder". Indtaster du denne i feltet "Brug kun denne debitor", så vil Shoporama kun bogføre salget til denne debitor. Hvis du efterlader feltet tomt, vil Shoporama oprette en ny debitor hver gang. Du kan vælge, om Shoporama skal benytte kundens telefonnummer eller kundenummer (kræver at kunden er logget ind) som kundenummer. 

Håndtering af produkter

For at Shoporama kan oprette din ordre i E-conomic, skal alle produkter være i E-conomic med et SKU. Alternativt skal produktet oprettes uden et SKU i Shoporama. Har produktet intet SKU i Shoporama, så vil Shoporama selv oprette produktet i E-conomic

Hvornår er fakturaen bogført?

Du kan indstille i Shoporama, om fakturaen skal bogføres med det samme eller om du selv vil bogføre den i E-conomic. 

Hvilke data fra produkter bliver overført, når jeg overfører fra Shoporama til E-conomic?
Vi overfører SKU, navn og pris på produktet. Øvrig anden information må du selv tilføje.