Bestil opringning

Udfyld formularen, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Nødsituation

Ved akutte situationer eller nedbrud kan du sende en SMS til vores vagttelefon

Vagttelefon (kun SMS)

+45 29 70 15 95

Send en SMS med følgende information:

  • Dit navn og webshop
  • Beskrivelse af problemet
  • Dit telefonnummer for tilbageringning

Bemærk: Denne service er kun til kritiske situationer hvor din webshop er nede eller har alvorlige problemer. For almindelig support, brug venligst vores normale supportkanaler.

Hvordan tilføjer jeg kommentarer til en ordre?

Du kan både tilknytte kommentarer til internt brug eller som dine kunder kan læse på en ordre

Læsetid: ca. 1-2 minutter

Det kan være nyttigt at tilføje kommentarer til en ordre. Både en kommentar til kunden, men også kommentarer til internt brug.
Derfor har vi to felter til kommentarer på hver ordre.
Du tilføjer og redigerer kommentarer ved at klikke "redigér" på ordren ud fra ordreoversigten.
Scroller du lidt ned, finder du to felter med overskriften "Offentlig kommentar" og "Intern kommentar". Det, du skriver i "Offentlig kommentar" kan dine kunder se. Det du skriver i "Intern kommentar" kan dine kunder ikke se. Det er typisk oplysninger som personalet i din webshop har brug for at dele med hinanden såsom "det er aftalt, at kunden afhenter pakken her torsdag d. 12. marts mellem 10 og 12".