Bestil opringning

Udfyld formularen, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Nødsituation

Ved akutte situationer eller nedbrud kan du sende en SMS til vores vagttelefon

Vagttelefon (kun SMS)

+45 29 70 15 95

Send en SMS med følgende information:

  • Dit navn og webshop
  • Beskrivelse af problemet
  • Dit telefonnummer for tilbageringning

Bemærk: Denne service er kun til kritiske situationer hvor din webshop er nede eller har alvorlige problemer. For almindelig support, brug venligst vores normale supportkanaler.

Sådan opsætter du PostNord med pakkeshop som fragtmulighed

Guide til at opsætte PostNord uden omdeling på Shoporama

Læsetid: ca. 1-2 minutter

For at opsætte en fragtmulighed der er pakkeshops ved PostNord, skal du gøre følgende:
Klik på indstillinger (tandhjulet)
Klik så på fanebladet "Fragt"
Klik herefter på knappen i bunden, hvor der står "Opret ny fragtmulighed"
Under "Navn" kan du passende skrive "PostNord til pakkeshop"
Under "Evt. tracking URL" skriver du https://www.postnord.dk/track-trace#dynamicloading=true&shipmentid=%ID%
I "Fragtmodul" vælger du "PostDanmark".
Sæt et flueben i "Send e-mail til modtageren, når varen sendes"
Klik "Gem"

Nu skal du igennem næste skridt og tilknytte denne fragtmulighed til de lande, hvor du tilbyder det. Det er typisk Danmark.
Klik nu på "Lande" som er lige ved siden af "Fragt".
Klik på redigér ud for det land, du vil tilknytte fragtmuligheden til.
Sørg for at din nye fragtmulighed også er valgt i listen af "Fragtmuligheder".
Klik "Gem". 

Ønsker du at sætte en pris på din nye fragtmulighed, så skal du klikke på fanebladet "Fragtpriser" og sætte en pris og klikke "Gem".  

Nu har du oprettet PostNord til pakkeshop.
Bemærk dog, at nogle speciallavede temaer muligvis ikke viser pakkeshops. Får du ikke mulighed for at vælge pakkeshops, så skriv til support på support@shoporama.dk så ser vi på det.