Typiske fejl i E-conomic integrationen

Her finder du de typiske fejl, der kan opstå i E-conomic integrationen

Support-billede
Af Morten Vadskær
for mere end 2 uger siden
Ca. 1-2 minutter

Har du en fejl i din E-conomic integration, så bør du først kigge under "beskeder" (klik på klokken i øverste højre hjørne).

Her står finder du muligvis en fejl-besked fra E-conomic. Herunder kan du læse, hvad de enkelte fejlbeskeder betyder:

The entity cannot be created because the key already exists.

Du har forsøgt at oprette et produkt fra Shoporama og ind i E-conomic. E-conomic kan ikke gøre dette, da der i forvejen ligger et produkt med selv samme SKU. Så du bør ændre dit SKU i Shoporama eller slettet produktet i E-conomic. 

E-conomic registrerer ikke rabatter korrekt

Du har ikke udfyldt produkt-id på rabat i Shoporama. Du kan læse her, hvordan du opsætter det.

Dette website bruger cookies

Vi benytter cookies til at tilpasse indhold og annoncer, vise sociale mediefunktioner, og analysere vores webtrafik.

Oplysninger om din brug af vores hjemmeside deles også med vores partnere inden for sociale medier, annoncering, og analyse, som kan kombinere dem med andre data fra dine interaktioner med deres tjenester.

Læs mere om vores cookies