Bestil opringning

Udfyld formularen, så ringer vi dig op hurtigst muligt

Nødsituation

Ved akutte situationer eller nedbrud kan du sende en SMS til vores vagttelefon

Vagttelefon (kun SMS)

+45 29 70 15 95

Send en SMS med følgende information:

  • Dit navn og webshop
  • Beskrivelse af problemet
  • Dit telefonnummer for tilbageringning

Bemærk: Denne service er kun til kritiske situationer hvor din webshop er nede eller har alvorlige problemer. For almindelig support, brug venligst vores normale supportkanaler.

Hvordan håndterer jeg returvarer?

Hvad gør du, når du får en vare retur

Læsetid: ca. 1-2 minutter

Når du får en vare retur fra en kunde, skal denne enten ombyttes eller kunden skal have pengene retur.

Hvis varen skal ombyttes
Skal varen byttes, så skal du manuelt lægge varen på lager igen og trække den anden vare ud af dit lager. Er der en difference, som skal refunderes, så kan du fra dit betalingsgateway refundere dele af transaktionen. Skal der opkræves flere penge, må du bede kunden om at "købe" den nye vare og kun hæve en del af betalingen.  

Hvis varen skal refunderes
Du skal manuelt lægge varen på dit lager.
Fra dit betalingsgateway kan du returnere varen. 

Du må afklare med din bogholder, om du skal lave en kreditnota til kunden. Det skal du i givet fald lave i dit regnskabsprogram.