For at komme i gang med din opsætning skal du bruge to ting: 1) dit Facebook pixel id og 2) din access token.
De to ting finder du hos Facebook i deres artikler om Opret en Business Manager og Opret en Facebook-pixel i Business Manager.
Når du har de to ting skal du ind under Sporing i Shoporama, hvor du indtaster værdierne i nedenstående felter:
Hvis du ønsker at teste dine events skal du indtaste det test id du finder i din Hændelsesadministrator. Når du tester skal du huske at sætte en ?fbclid i din URL, og derefter holde øje med din hændelsesadministrator og notifikationer i Shoporama. Argumentet fbclid er klik-id'et fra Facebook. Når din integration er live vil det automatisk et ID, men under test kan du sætte det til hvad end du ønsker.
AddToCart når brugeren lægger varer i kurven.
Purchase når ordren oprettes.
InitiateCheckout når brugeren besøger /address.
PageView når der vises en kategori, landingsside, statisk side og produkt.
ViewContent når der vises et produkt.